BEQUES DE TRANSPORT I MENJADOR ESCOLAR

Us informem que ha sortit la convocatòria per sol·licitar el servei de transport escolar i també de beques per a transport i menjador. Us adjuntem la informació que també podreu trobar a la web de l’escola i del Consell Comarcal.
Enguany, les sol·licituds es poden presentar de manera telemàtica o bé també es poden presentar a l’ajuntament. Per aquesta última modalitat cal que demaneu cita prèvia a Serveis Socials de l’ajuntament de Gironella i us donaran hora . El termini s’acaba el dia 25 de maig.
Us recordem, que com cada curs, des de l’escola us oferirem tot el suport que necessiteu. A tots els que ja sabem que habitualment demaneu beca, donarem al vostre fill/a  els impresos  amb el seu número d’identificació per a que els pugueu omplir.
Recordeu que els que ja teniu beca només heu d’omplir l’imprès que diu renovació.
Per a qualsevol dubte podeu trucar a  l’escola per demanar cita prèvia  i us ajudarem. Telèfon: 938250953.