Taller de sensibilització del bàsquet.

Aquesta setmana l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t de l’escola han realitzat un taller de sensibilització per la la pràctica del bàsquet.

Des de l’àrea d’esports de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ens van oferir aquesta activitat que promociona la Federació Catalana de bàsquet. Durant dos dies, des de les 9h30 fins a les 13h30 el nostre alumnat, ha realitzat diferents activitats que treballen aspectes importants per a la pràctica d’aquest esport com és el bot, els passis i els llançaments. A través dels jocs han treballat les tècniques, dirigides en tot moment per l’entrenador de la Federació i pel monitor (Santi) i coordinadora de l’àrea d’esports (Sílvia). La valoració, tant de l’alumat com del professorat d’educació física és molt positiva pel grau de motivació que ha suposat a l’alumnat rebre les explicacions de professionals de l’esport.

Us deixem una mostra de l’activitat i l’enllaç de l’entrevista de la Cala RTV sobre l’activitat.

Sortim a l’Escola: Juguem al bàsquet