Taller de boccia.

El passat dijous 20 d’abril, i dintre de les activitats programades per a la Setmana Cultural, alumnes i educadors del Taller ocupacional de la Fundació Mercè Pla van dur a terme un taller de boccia per al nostre alumnat de cinquè.

La Boccia és un esport paralímpic, semblant a la petanca, pensat per a que hi juguin les persones amb discapacitat física o usuaris de cadira de rodes. Els/les usuraris del Taller ocupacional van ensenyar els nostres alumnes a jugar-hi i, tots plegats, s’ho van passar molt bé.