Juguem al Tangram!

Com a contingut de l’àrea de matemàtiques, aquesta darrera setmana els alumnes de 3r han realitzat activitats amb el Tangram.

Aquest joc d’origen xinès els ha permès desenvolupar la creativitat movent figures planes, així creant diferents models. A més, també han hagut de treballar en grup per tal de crear i idear.

Aquesta activitat de joc divertit també ha promogut el desenvolupament de capacitats psicomotrius i intel·lectuals dels alumnes.

Cliqueu a l’enllaç per veure algunes de les imatges i les creacions dels alumnes de 3r.

FOTOS TANGRAM 3r