Comença La Castanyada amb una xocolatada!

El dimarts 30 d’octubre es va celebrar la xocolatada. Va ser molt divertit tot i que no ens vam tacar molt encara que hagués estat molt divertit arribar a casa  fets uns tossinets.

A infantil va anar La castanyera amb el seu mocador i el seu davantal, no ha repartir castanyes, sino xocolata desfeta amb melindros.

A cicle inicial es va repartir la xocolata desfeta i els melindros a les aules, els alumnes i les alumnes ben sentades a les seves cadiretes esperaven amb el seu got que l’AMPA els hi fiques la xocolata.

A cicle mitja i a cicle superior la xocolata es va repartir al pati. Els grans s’ho van menjar tot amb un sol mos.

Tot aixo va ser gracies a l´ AMPA.

I no ens oblidessim de la Cala Radio,on van participar alumnes de cicle superior per donar a conèixer tot el que farà l’escola per celebrar La Castanyada.