ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2016

Benvolgudes famílies,

Ahir dia 7 de novembre es va iniciar el procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Al nostre centre, avui hem repartit la circular a les famílies on expliquem tot el procés. A la cartellera del davant de la secretaria del centre trobareu el cens electoral que cal que reviseu per tal de poder votar.

Amb aquest procés electoral renovarem dos membres del sector  de pares i mares. Des d’aquí us encoratgem a que presenteu les vostres candidatures per tal de ser membres del Consell Escolar de l’Escola Sant Jordi, i també fem una crida per tal que les famílies vingueu a votar. Cal que feu sentir la vostra veu, i el Consell Escolar és l’eina per fer-ho.

En aquest enllaç trobareu tota la informació que  la Generalitat de Catalunya posa a la vostra disposició, a través del portal GENCAT.CAT.