ASSEMBLEA D’AULA

La classe del MISTERI DELS MINERALS hem començat a fer una assemblea d’aula de forma quinzenal, pensem que aquesta és una forma d’autorregular-nos i de saber gestionar les coses que pensem que són importants per a nosaltres. Cada quinze dies triem les persones assembleàries que ens representaran. Aquestes persones són molt importants perquè funcioni l’ASSEMBLEA I TENEN DIFERENTS FUNCIONS:

LA PERSONA MODERADORA se situa en posició que pugui veure a TOTHOM. Qui vol parlar alça la mà i la persona moderadora anota a la pissarra les persones que volen intervenir, a més després de cada intervenció dóna pas al següent segons l’ordre en què està apuntat.

LA PERSONA SECRETÀRIA: En iniciar l’assemblea ha d’anar apuntant els acords presos al final de cada intervenció. Tot queda registrat en LA LLIBRETA D’ACTES preparada en cada sessió. En aquest full s’especifica la data, els noms de les persones assembleàries així com els acords presos. Cada cert temps es poden revisar per avaluar si els acords presos s’han complert.

LA PRESIDÈNCIA controla l’acció del moderador i del secretari i participa parlant com un integrant més. Si vol parlar ha de demanar la paraula com una persona més, també llegeix L’ORDRE DEL DIA.

ENS AGRADA MOLT TENIR UNA ASSEMBLEA D’AULA! Aquí ens podem expressar lliurement seguint unes normes establertes, a més és important perquè ens sentim escoltats i escoltades. L’assemblea ens ajuda amb la convivència a l’escola.