Revista de l’escola

Bona tarda,

us volem compartir una notícia que ens fa molta il·lusió: Ja hem publicat la 2ª revista de l’escola!!!

El logotip de la revista, Jeroni News, va ser creat per una ex-alumna del centre i la primera revista es va crear durant el curs 2018-2019 per l’alumnat que aquell any feia 5è de primària.

Aquest curs, ens hem plantejat crear tres revistes al llarg de l’any. Aquest primer trimestre l’alumnat de l’escola ha treballat de valent i ha preparat molts dels articles, contes, receptes, còmics…que veureu. S’han esforçat i han gaudit perquè moltes de les propostes que han escrit, sorgien de les seves pròpies inquietuds.

Esperem que valoreu de bon grat el treball realitzat per tots els infants. A Educació Infantil s’han escrit alguns articles perquè pogueu veure el que fan a l’aula.

Equip de mestres