Revista 2n trimestre

Ja ha arribat la primavera i l’escola publica la revista del 2on trimestre. Amb tanta alegria els alumnes s’han animat i han creat més articles, notícies… i per aquest motiu hem elaborat dues revistes: una de P3 a Cicle Mitjà i una només per Cicle Superior.

Volem agraïr la implicació de tot l’alumnat i l’entusiasme en que han realitzat les seves produccions.

Esperem que gaudiu de la lectura amb l’acompanyament dels vostres fills i filles.

L’equip de mestres us desitja unes molt bones vacances!

De P3 a CM                                                                                                           CS

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *