VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Aquest any hem tornat a participar als Jocs Florals en diferents categories. L’escola tria un conte/text de cada cicle i l’envia a Vilafranca on un jurat n’escull un de cada categoria per a passar a semifinals, i hem estat seleccionats en dues de les categories. No obstant cal felicitar a tots els participants que s’han esforçat realitzant els seus textos, però que no han estat seleccionats.

En la categoria de cicle inicial, l’alumna de segon Carla A. amb el text de El Pep i els planetes.

En la categoria de conte il·lustrat, ha estat escollit el conte Un viatge inesperat a Egipte, realitzat com a treball col·lectiu d’un grup de 4rt de primària.

Properament, haurem d’anar a Barcelona, on es realitzen les semifinals i veure si algun dels treballs presentats opta a anar a la final de tot Catalunya. Els desitgem molta sort!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *