Formació ILEC

Bona tarda,

aquestes infografies són les evidències de la formació que els mestres del St.Jeroni han realitzat durant aquests últims 3 anys. Molts dels i les mestres que actualment formen part de la plantilla (i molts altres que durant aquests anys han deixat l’escola) ens hem estat formant per poder consolidar el procés de lectura en el nostre centre i així millorar el nivell de comprensió lectora del nostre alumnat.

Per aquest motiu també hem realitzat una formació d’AIL, Aprenentatge Inicial de la Lecutra, per poder establir uns criteris comuns en l’aprenentatge de la lectura en les etapes inicials que van des de P3 fins a 2on de primària.

Estem molt orgullosos i orgulloses de les tasques que ja s’han anat instaurant en el centre: tallers de lectura, dinamització de la biblioteca, potenciació i coneixement de les diferents estratègies de lectura, lectura a les àrees…

Des d’aquí volem agraïr la inmensa ajuda de la nostra formadora, l’Elisenda Papiol, de l’equip LIC del CRP de l’Alt Penedès, que ens ha assessorat i ens ha encoratjat per intentar millorar la nostra escola.

Esperem que des de casa també pogueu fer un feedback amb els vostres fills i filles i poder-los nutrir de bones lectures.

Infografia_Estratègies de lectura_Infantil

Infografia_Estratègies de lectura primària