ENQUESTA DE LA CASTANYADA

Durant dos anys una part del professorat s’ha format en el programa Ara Escric que impulsa el Departament d’Ensenyament. És en aquest curs 2017-2018 on ja podem implantar la metodologia del programa amb els nens i nenes. La idea bàsica és millorar la competència d’escriptura per augmentar el rendiment acadèmic dels alumnes i així afavorir l’èxit educatiu. I sempre que sigui possible, utilitzant l’escriptura en el seu dia a dia i en ocasions que sigui realment significatiu. És per aquest motiu que els alumnes de 4rt de primària han treballat l’enquesta, i l’han adaptat a la festa de la castanyada d’enguany.

Una vegada van conèixer, a través de models, el que era una enquesta, han valorat la festa que es va realitzar el 31 d’octubre. Cal felicitar-los per la feina feta i per la implicació que han manifestat a l’hora de preparar-se les preguntes i fer la recollida de dades des de P-3 fins a 6è.

Aquí us deixem els resultats.