AJUTS DE MENJADOR CURS 2020/21
Us informem de la propera convocatòria d’ajuts de menjador del curs 2020/21.
El termini ordinari per a la presentació de sol·licituds (alumnes ja escolaritzats) serà entre l’1 i el 19 de juny de 2020.
Aquest any, de forma general, es farà el tràmit de manera no presencial i es presentaran les sol·licituds de forma telemàtica.
a l’apartat Tràmits/Gestions/Ciutadania/Ensenyament/Menjador escolar
Si no disposeu de certificat electrònic haureu de seguir les instruccions del document adjunt (Com tramitar la sol·licitud online )
Per aquesta convocatòria hi haurà 2 tipus de sol·licitud:
El Model 1 (anar al final del document, apartat impresos) per confirmar les dades aportades l’any anterior i el Model 2 (anar al final del document, apartat impresos) per a noves sol·licituds i modificacions.
Durant el termini ordinari i només per casos excepcionals en què no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic, es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial (de 8 al 12 de juny a l’Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles).
En cas de incidencia o dubte de com tramitar-ho , les famílies podrán trucar als telèfons 674667899 i 674669590 o enviar correu electrònic a l’adreça: bequesmenjador@ccapenedes.cat
Alumnes de nova matriculació. Les famílies d’alumnes que l’any vinent faran P3 i els alumnes nous matriculats pel curs vinent podran presentar la sol·licitud fins al 30 de setembre de 2020.
Els alumnes matriculats amb posterioritat a aquest termini, podran presentar la sol·licitud fins a 30 dies naturals posteriors a la data de matriculació i com a màxim al 30 d’abril de 2021.