Us donem la benvinguda al blog del Cicle Mitjà.

Com ja sabeu aquest és un any diferent i ens haurem d’adaptar a les noves circumstàncies. Aquests primers dies han estat molt emocionants, teníem moltes ganes de tornar a l’escola i retrobar-nos amb els nostres amics i amigues, també tenim companys i companyes noves i fins i tot algun mestre també nou. Com que estem barrejats els dos cursos de tercer i quart és com si haguéssim canviat d’escola i ha estat genial perquè estem fent noves amistats. També és cert que ens passem moltes estones rentant-nos les mans i vigilant de no perdre la mascareta, però som molt responsables i de ben segur que ho estem demostrant. Per sort les nostres mascaretes no són com les del segle passat!

Sense més, esperem gaudir mooooolt d’aquest curs i també aprendre moooooltes coses!