VIII Jocs Florals Escolars

L’escola ha participat  en els VIII  Jocs Florals Escolars 20-21.

El divendres 7 de maig després que es reunís el jurat del Servei Educatiu de l’alt Penedès, ens van comunicar que la nostra escola ha passat a la segona fase en les següents categories.

Volem agrair la feina realitzada per l’alumnat i el professorat. Ara cal esperar la deliberació per a la següent fase. Molta sort!

Us adjuntem les produccions literàries realitzades.

Categoria A1: Prosa. Alumnat de Cicle Inicial EL GRUP SANT JORDI

Categoria A2: Poesia. alumnat de Cicle Inicial  CAL·LIGRAMES ANIMALS ST JORDI ANIMALONS

Categoria B2: Poesia. Alumnat de Cicle Mitjà La nostra princesa

Categoria C1. Prosa. Alumnat de Cicle Superior. Un regne per a Mulan

Categoria H. Conte audiovisual  La meva família és la millor  video

Ràdio Ona bitlles

Des de l’àrea de llengua castellana i amb la col·laboració d’Onabitlles, l’alumnat de l’escola va participar en el concurs de RNE I concurso de podcast escolar.
Consistia a realitzar una narració en grup. A continuació us enllacem el podcast. També podeu veure com es va dur… Llegeix més»

“El gust per la lectura”

Els alumnes de C.M han participat al XXVI Concurs:  “EL GUST PER LA LECTURA”.
A partir del llibre que han treballat a classe, “La cançó del Bosc Cremat”, han elaborat, entre totes i tots, els treballs a presentar.  Esperem que us agradin.
                                                                           CM. A Llegeix més»

Revista 2n trimestre

Ja ha arribat la primavera i l’escola publica la revista del 2on trimestre. Amb tanta alegria els alumnes s’han animat i han creat més articles, notícies… i per aquest motiu hem elaborat dues revistes: una de P3 a Cicle Mitjà i una només per Cicle… Llegeix més»

PASSOS A SEGUIR PER A LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA DEL 15 AL 24 DE MARÇ

ENLLAÇ GUIA PER A TOTS ELS PASSOS ENVERS LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA
CURS 2021-2022
informacio calendari 2021_22
ENLLAÇ PER ACCEDIR A LA PREINSCRIPCIÓ PER EDUCACIÓ INFANTIL  (3 A 6 ANYS) del 15 al 24 de març de 2021
ENLLAÇ PER ACCEDIR A LA PREINSCRIPCIÓ PER EDUCACIÓ… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 2021-2022

El departament d’Educació ja ha publicat les instruccions per a l’organització de la jornada de Portes Obertes per al proper curs 21-22.
Aquest any, degut a les mesures restrictives del covid-19, es podran organitzar de manera presencial sense superar l’aforament de 10 persones màxim. Per… Llegeix més»

Carnestoltes 2021!

Hola famílies!
L’alumnat de CM ha treballat els pregons i han realitzat el de Carnaval d’aquest any.
Un cop realitzat el pregó i les consignes, aquest divendres han anat a llegir-lo per les diferents classes de l’escola.
Us adjuntem el pdf amb el pregó i les Llegeix més»

La mirada estràbica.

Us deixem una feina que hem fet sobre la cançó LA MIRADA ESTRÀBICA, gràcies a aquesta creació hem pogut reflexionar sobre el valor de ela diferència i de com notes les persones som úniques i per tant especials independentment de com siguem nosaltres o les nostres circumstàncies.
Aquí teniu la… Llegeix més»

Formació ILEC

Bona tarda,
aquestes infografies són les evidències de la formació que els mestres del St.Jeroni han realitzat durant aquests últims 3 anys. Molts dels i les mestres que actualment formen part de la plantilla (i molts altres que durant aquests anys han deixat l’escola) ens hem… Llegeix més»

Bones Festes

La comunitat educativa de l’escola us vol felicitar les festes amb aquest vídeo, esprem que us agradi.
BONES FESTES!
Aquest any no hem pogut fer el tradicional concert de Nadal i rebre-us a tots i a totes a l’escola, així doncs hem fet un festival virtual.… Llegeix més»

Revista de l’escola

Bona tarda,
us volem compartir una notícia que ens fa molta il·lusió: Ja hem publicat la 2ª revista de l’escola!!!
El logotip de la revista, Jeroni News, va ser creat per una ex-alumna del centre i la primera revista es va crear durant el curs 2018-2019… Llegeix més»

Cicle Inicial cull olives amb el Ramon

Els alumnes de Cicle Inicial van anar a collir les olives de les oliveres annexes a l’hort de l’escola.

Agraïm la col.laboració del Ramon Surroca que molt amablement va explicar als nens i nenes tot el procés de la recollida de les olives.  Aquestes olives recollides van ser portades al trull i se n’ha obtingut oli, que tots els alumnes podran tastar el dia 21 de desembre.

S’oferirà un esmorzar a base de pa torrat amb l’oli obtingut i també xocolata.

Moltes gràcies al Ramon i a l’ajuntament!