MIL OCELLS DE PAPER

Els nens i nenes de C.M i C.S han participat a confeccionar mil ocells de paper i ajudar a fer l’homenatge a la Sadako Sasaki, víctima de la bomba atòmica d’Hiroshima i Nagasaki. Amb tots aquests ocells, fent servir l’origami, es construirà, a l’agost,… Llegeix més»

Revista del tercer trimestre

Us presentem la revista del 3er trimestre i última d’aquest curs 2020-2021. Els nens i nenes han fet un salt qualitatiu en les seves produccions i veureu que s’ha fomentat la creativitat, l’esperit crític, així com el treball cooperatiu entre tot l’alumnat.
Desitgem que aquestes vacances… Llegeix més»

PERÍODE DE MATRICULACIÓ

Benvolgudes famílies,
el període de matriculació per l’alumnat que ha realitzat la preinscripció, en primera opció, al nostre centre per al curs 21-22, serà únicament del 14 al 18 de juny.
A totes aquestes famílies, us trucarem a primers de juny per què haureu de venir a… Llegeix més»

Formulari Implicació parental per l’èxit educatiu

Benvolgudes famílies,
amb la col·laboració de la diputació de Barcelona, des de l’escola, hem organitzat uns tallers per famílies sobre l’èxit educatiu. En aquests tallers, s’oferiran eines enfocades a la motivació dels infants envers l’estudi i el seu benestar emocional.
Aquests tallers es realitzaran l’11 i el… Llegeix més»

VIII Jocs Florals Escolars

L’escola ha participat  en els VIII  Jocs Florals Escolars 20-21.

El divendres 7 de maig després que es reunís el jurat del Servei Educatiu de l’alt Penedès, ens van comunicar que la nostra escola ha passat a la segona fase en les següents categories.

Volem agrair la feina realitzada per l’alumnat i el professorat. Ara cal esperar la deliberació per a la següent fase. Molta sort!

Us adjuntem les produccions literàries realitzades.

Categoria A1: Prosa. Alumnat de Cicle Inicial EL GRUP SANT JORDI

Categoria A2: Poesia. alumnat de Cicle Inicial  CAL·LIGRAMES ANIMALS ST JORDI ANIMALONS

Categoria B2: Poesia. Alumnat de Cicle Mitjà La nostra princesa

Categoria C1. Prosa. Alumnat de Cicle Superior. Un regne per a Mulan

Categoria H. Conte audiovisual  La meva família és la millor  video

Ràdio Ona bitlles

Des de l’àrea de llengua castellana i amb la col·laboració d’Onabitlles, l’alumnat de l’escola va participar en el concurs de RNE I concurso de podcast escolar.
Consistia a realitzar una narració en grup. A continuació us enllacem el podcast. També podeu veure com es va dur… Llegeix més»

“El gust per la lectura”

Els alumnes de C.M han participat al XXVI Concurs:  “EL GUST PER LA LECTURA”.
A partir del llibre que han treballat a classe, “La cançó del Bosc Cremat”, han elaborat, entre totes i tots, els treballs a presentar.  Esperem que us agradin.
                                                                           CM. A Llegeix més»

Revista 2n trimestre

Ja ha arribat la primavera i l’escola publica la revista del 2on trimestre. Amb tanta alegria els alumnes s’han animat i han creat més articles, notícies… i per aquest motiu hem elaborat dues revistes: una de P3 a Cicle Mitjà i una només per Cicle… Llegeix més»

PASSOS A SEGUIR PER A LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA DEL 15 AL 24 DE MARÇ

ENLLAÇ GUIA PER A TOTS ELS PASSOS ENVERS LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA
CURS 2021-2022
informacio calendari 2021_22
ENLLAÇ PER ACCEDIR A LA PREINSCRIPCIÓ PER EDUCACIÓ INFANTIL  (3 A 6 ANYS) del 15 al 24 de març de 2021
ENLLAÇ PER ACCEDIR A LA PREINSCRIPCIÓ PER EDUCACIÓ… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 2021-2022

El departament d’Educació ja ha publicat les instruccions per a l’organització de la jornada de Portes Obertes per al proper curs 21-22.
Aquest any, degut a les mesures restrictives del covid-19, es podran organitzar de manera presencial sense superar l’aforament de 10 persones màxim. Per… Llegeix més»