Santa Cecília a l’escola Sant Jeroni

Dimarts dia 24 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona de la música.
Els alumnes de 6è que estan aprenent a tocar un instrument ens van fer una petita demostració. Tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir de les diferents audicions. Els instruments que van… Llegeix més»

Agraïment a tots els socis de l’AMPA

Des de l’escola volem agraïr a l’AMPA la seva col.laboració per la millora de les nostres aules i patis.
Això és possible gràcies a la quota anual que pagueu les famílies.
Amb aquesta aportació  hem pogut equipar 6 aules més amb cortines opaques que milloren la visibilitat… Llegeix més»

Theatre in English

Avui els alumnes de CM i CS han pogut gaudir de l’obra de teatre Frankenstein en anglès, representada per IPA Productions.
Durant la setmana, des de l’àrea d’anglès, han estat treballant la història, el vocabulari i les cançons per a una millor comprensió de l’obra.
Aquí us… Llegeix més»

Mural escola

Hola famílies!
Durant les primeres setmanes del curs, els i les alumnes del centre han estat treballant l’autoretrat a l’aula, per després plasmar aquest treball a la paret exterior de l’escola amb l’ajut d’alguns artistes del poble com el Miquel o l’Abdellah.
Segurament ja haureu vist el… Llegeix més»

Curs 2020-2021

Fa dies que va començar el curs 2020-2021.
Els aspectes concrets del nou curs es van detallar en les reunions de classe, però us deixem un vídeo explicatiu del què volem fer aquest any diferent ple d’oportunitats per a tots i totes. cuideu-vos… Llegeix més»

REUNIONS D’INICI DE CURS

Bona tarda,
us informem dels dies de les reunions d’inici de curs dels diferents nivells i/o cicles:

Dimarts 29 de setembre a les 17h

Dilluns 28 de setembre a les 17h

Dijous 24 de setembre a les 17h

CI
Dimecres 7 d’octubre a les 17h

CM
Dimecres 30 de setembre a les 17h

Dimarts… Llegeix més»

Ajuts de menjador

AJUTS DE MENJADOR CURS 2020/21
Us informem de la propera convocatòria d’ajuts de menjador del curs 2020/21.
El termini ordinari per a la presentació de sol·licituds (alumnes ja escolaritzats) serà entre l’1 i el 19 de juny de 2020.
Aquest any, de forma general, es farà el… Llegeix més»

Llibres ambientats

Hola famílies,
des de l’escola us vam demanar una activitat que consistia en fer una ambientació sobre un llibre que els infants tinguessin a casa. Doncs bé, us deixem un recull d’imatges de les ambientacions tan xules que heu anat fent.
LLIBRES AMBIENTATS

Sant Jordi

Bona tarda famílies,
us deixem un recull de fotos de les roses i balcons que ens heu anat enviant durant aquests dies.
Si no veieu la vostra, no patiu, poc a poc les anirem posant.
SANT JORDI CONFINAT

Guarnim els balcons #BalcoSantJordi

Hola famílies!
l’equip de mestres de l’escola ha pensat que seria molt bonic que celebrem Sant Jordi guarnint els nostres balcons, per això us proposem que feu una rosa, la pengeu al vostre balcó i ens envieu una fotografia, i així poder fer un muntatge de… Llegeix més»

Els grans

El grup de grans de l’escola ens ha fet arribar aquest vídeo, molt bonic i emotiu.
Nosaltres també us trobem a falta.
Moltes gràcies!!

Fantasmes!

Hola!!!
La classe dels fantasmes de 1r també ens ha fet arribar aquest bonic video. Esperem que estigueu tots molt bé i moooooltes gràcies per aquest fantàstic vídeo!

Des de casa

Bon dia nens i nenes, bon dia famílies!
L’equip de mestres, el personal d’administració i serveis i l’equip de cuina i monitoratge hem preparat aquest video amb molta alegria i esperem que us agradi MOLT.
Entre tots i totes fem pinya! Els vostres somriures són la… Llegeix més»