Formació ILEC

Bona tarda,
aquestes infografies són les evidències de la formació que els mestres del St.Jeroni han realitzat durant aquests últims 3 anys. Molts dels i les mestres que actualment formen part de la plantilla (i molts altres que durant aquests anys han deixat l’escola) ens hem… Llegeix més»

Bones Festes

La comunitat educativa de l’escola us vol felicitar les festes amb aquest vídeo, esprem que us agradi.
BONES FESTES!
Aquest any no hem pogut fer el tradicional concert de Nadal i rebre-us a tots i a totes a l’escola, així doncs hem fet un festival virtual.… Llegeix més»

Revista de l’escola

Bona tarda,
us volem compartir una notícia que ens fa molta il·lusió: Ja hem publicat la 2ª revista de l’escola!!!
El logotip de la revista, Jeroni News, va ser creat per una ex-alumna del centre i la primera revista es va crear durant el curs 2018-2019… Llegeix més»

Cicle Inicial cull olives amb el Ramon

Els alumnes de Cicle Inicial van anar a collir les olives de les oliveres annexes a l’hort de l’escola.

Agraïm la col.laboració del Ramon Surroca que molt amablement va explicar als nens i nenes tot el procés de la recollida de les olives.  Aquestes olives recollides van ser portades al trull i se n’ha obtingut oli, que tots els alumnes podran tastar el dia 21 de desembre.

S’oferirà un esmorzar a base de pa torrat amb l’oli obtingut i també xocolata.

Moltes gràcies al Ramon i a l’ajuntament!

CLUB DE LECTURA A LA VISTA!!

Us convidem al nostre Club de Lectura!

Estimada comunitat educativa enguany volem engegar un club de lectura a l’escola, la idea seria poder-nos trobar dos cops l’any per a comentar la lectura, com ja sabeu per motius de la covid aquest any començarem a mig… Llegeix més»

Santa Cecília a l’escola Sant Jeroni

Dimarts dia 24 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona de la música.
Els alumnes de 6è que estan aprenent a tocar un instrument ens van fer una petita demostració. Tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir de les diferents audicions. Els instruments que van… Llegeix més»

Agraïment a tots els socis de l’AMPA

Des de l’escola volem agraïr a l’AMPA la seva col.laboració per la millora de les nostres aules i patis.
Això és possible gràcies a la quota anual que pagueu les famílies.
Amb aquesta aportació  hem pogut equipar 6 aules més amb cortines opaques que milloren la visibilitat… Llegeix més»

Theatre in English

Avui els alumnes de CM i CS han pogut gaudir de l’obra de teatre Frankenstein en anglès, representada per IPA Productions.
Durant la setmana, des de l’àrea d’anglès, han estat treballant la història, el vocabulari i les cançons per a una millor comprensió de l’obra.
Aquí us… Llegeix més»

Mural escola

Hola famílies!
Durant les primeres setmanes del curs, els i les alumnes del centre han estat treballant l’autoretrat a l’aula, per després plasmar aquest treball a la paret exterior de l’escola amb l’ajut d’alguns artistes del poble com el Miquel o l’Abdellah.
Segurament ja haureu vist el… Llegeix més»

Curs 2020-2021

Fa dies que va començar el curs 2020-2021.
Els aspectes concrets del nou curs es van detallar en les reunions de classe, però us deixem un vídeo explicatiu del què volem fer aquest any diferent ple d’oportunitats per a tots i totes. cuideu-vos… Llegeix més»

REUNIONS D’INICI DE CURS

Bona tarda,
us informem dels dies de les reunions d’inici de curs dels diferents nivells i/o cicles:

Dimarts 29 de setembre a les 17h

Dilluns 28 de setembre a les 17h

Dijous 24 de setembre a les 17h

CI
Dimecres 7 d’octubre a les 17h

CM
Dimecres 30 de setembre a les 17h

Dimarts… Llegeix més»

Ajuts de menjador

AJUTS DE MENJADOR CURS 2020/21
Us informem de la propera convocatòria d’ajuts de menjador del curs 2020/21.
El termini ordinari per a la presentació de sol·licituds (alumnes ja escolaritzats) serà entre l’1 i el 19 de juny de 2020.
Aquest any, de forma general, es farà el… Llegeix més»

Llibres ambientats

Hola famílies,
des de l’escola us vam demanar una activitat que consistia en fer una ambientació sobre un llibre que els infants tinguessin a casa. Doncs bé, us deixem un recull d’imatges de les ambientacions tan xules que heu anat fent.
LLIBRES AMBIENTATS

Sant Jordi

Bona tarda famílies,
us deixem un recull de fotos de les roses i balcons que ens heu anat enviant durant aquests dies.
Si no veieu la vostra, no patiu, poc a poc les anirem posant.
SANT JORDI CONFINAT