VISITA ESCRIPTORA TXUS FERNÀNDEZ

Avui l’alumnat de cicle inicial ha rebut la visita de l’escriptora Txus Fernàndez, autora, entre d’altres, del llibre L’aventura de les flors. Aquest curs el llibre ha estat una de les lectures que hem treballat a primer i segon.Gràcies al programa Autors a les Aules, organitzat per la ILC i el Departament d’Educació hem pogut gaudir de l’entusiasme i la saviesa de l’autora en directe.

Ha estat una activitat molt profitosa, on l’alumnat ha regalat a l’autora diferents treballs que ha realitzat a classe (un recull de rodolins i un ram de flors imperible), hem signat els llibres, hem inventat una història en poesia…En definitiva, ha estat una gran jornada literària.

Moltes gràcies Txus 😉

Si vols veure més fotos, clica a la imatge.