JUBILACIÓ DE LA ROSA BALAGUERÓ

El passat dimarts 2 de març vam acomiadar la mestra Rosa Balagueró que després d’estar 22 cursos a la nostra escola li va arribar l’hora de la jubilació.

La Rosa ha estat sempre una mestra pacient, carinyosa i dedicada. Tot l’alumnat que l’ha tingut al llarg dels anys li té molta estima. Per això i malgrat la pandèmia, vam voler  acomiadar-la com fem a l’escola. Cada grup classe li va preparar un treball (dibuixos, un conte, un lapbook, una auca, un vídeo, etc)  i ella va passar a recollir-ho i a acomiadar-se de tots i totes. També els va regalar un punt de llibre a cadascun dels infants perquè sap com fomentem la lectura des de l’escola.

Des d’aquí et volem agrair la feina feta, amb vocació i estimació pels alumnes, buscant estratègies per despertar en ells el gust per aprendre i acompanyant-los en el seu camí per ser millors persones.

T’enyorarem Rosa, però sabem que sabràs celebrar amb joia el teu jubileu.

Per molts anys!