ESCOLA DE PETITS: LA VELLA QUARESMA

Un cop passat el Carnaval apareix un nou personatge. LA VELLA QUARESMA.
Aquesta senyora és molt avorrida, seriosa i ensopida, té set cames, com les setmanes que falta per arribar la Pasqua
I els alumnes de P3, P4 i P5 cada setmana li traiem una cama i fem el compte enrere per l’arribada de les vacances.
La Vella, per sort, cada setmana ens planteja alguna activitat divertida per sortir de la rutina.

Aquest curs hem pintat una Vella Quaresma que ens hem endut a casa, hem fet cinema a la classe, hem fet discoquaresma, hem jugat al pati amb materials diversos que normalment no els portem, hem sortit a buscar ous de xocolata al pati i hem anat a fer la mona a una de les places del poble.
L’última cama l’hem de treure durant les vacances i quan tornarem a l’escola la Vella Quaresma ja haurà marxat fins l’any que ve.