ESCOLA DE MITJANS: FESTA DE LA CASTANYADA

El passat divendres 30 d’octubre, la comunitat de mitjans va celebrar la tradicional festa de la castanyada al pati de l’escola. Separats per grups estables, van passar la tarda divertint-se junts tot ballant les danses i cançons que havíem treballat a la classe de música. A més a més, els mateixos nens i nenes van organitzar una passarel·la on van poder lluir les disfresses de castanyers i castanyeres.

Al cap d’una bona estona, tots asseguts en rotllana, van menjar les castanyes que havia torrat la castanyera. I per acabar el dia, van jugar al pati de l’escola tot disfrutant del sol que brillava amb ganes.

Clica a la imatge per veure les fotografies de la festa.