ENTUSIASMA’T

El passat divendres dia 28 d’octubre, després de dos anys de pandèmia, vam poder tornar a realitzar l’activitat de l’ Entusiasma’t. Va ser molt positiu pels alumnes poder tornar a fer activitats internivells entre els alumnes de segon cicle i tercer cicle de Primària.

L’Entusiasma’t és una manera de reforçar alguns continguts de matemàtiques de manera pràctica i manipulativa. Es van habilitar cinc espais que corresponien a les següents activitats: Bingo numèric, Compàs, Kahoot, Cubisme i Mercat. L’alumnat estava agrupat per diferents nivells i anaven passant per totes les activitats.

Va ser un matí divertit i profitós, l’experiència va ser valorada molt positivament.

CLIQUEU A L’IMATGE PER VEURE LES FOTOS: