VISITA IES MANUEL DE PEDROLO

El dilluns 26 d’abril l’alumnat de sisè de primària de la nostra escola, juntament amb les escoles de Tornabous i Vilagrassa, vam visitar l’IES Manuel de Pedrolo per tal de conèixer les instal·lacions del nostre institut públic de referència. Diferents exalumnes del nostre centre i d’altres centres ens van anar fent una ruta per l’institut mentre ens explicaven les seves experiències i el dia a dia en un centre de secundària. Tot i la timidesa i la por a la novetat, aquesta trobada conjunta ens ha servit per trencar tabús i per conèixer de primera mà el que serà l’inici d’una nova etapa.

Moltes gràcies per obrir-nos el vostre centre 🙂