Visita a l’Espai del Carro

Aquest any es celebra el 40è aniversari de la Festa dels Tres Tombs d’Anglesola.
A l’escola hem treballat una mica la festa i n’hem fet dibuixos per exposar.

Avui l’alumnat de l’escola ha pogut visitar l’Espai del Carro. La Societat Sant Antoni Abat d’Anglesola és l’organitzadora de la festa. El Sr. Miquel ens ha fet les explicacions dels diferents carros que hi ha exposats.
Hem pogut veure carros amb botes de vi, amb sègol, amb alfals, amb caixes de fruita…També carros de traginers, d’enterrament i de passeig.
Ha estat una visita molt interessant. Ens hem pogut fixar en els detalls decoratius del carros, ens han mostrat  com frenen i com s’enganxen als diferents animals…
Finalment hem vist el carro on posaran la  figura de Sant Antoni i el Carro del FATO que es sortejarà el dia dels Tres Tombs.

Després de la visita  hem gaudit d’un berenar a base de xocolata desfeta i coca.  Gràcies a la Societat Sant Antoni.
També hem lliurat els dibuixos al President de l’associació i ens han obsequiat amb un lot de llibres per l’escola.

MOLTES GRÀCIES A LA SOCIETAT D’AMICS DE SANT ANTONI ABAT D’ ANGLESOLA.  VISCA LA FESTA DELS TRES TOMBS!