Taller de prevenció del Bullying

El passat 4 de març, la psicòloga Neus Planell va impartir un taller per a la prevenció del bullying escolar a l’alumnat de 5è. Aquesta activitat està dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació que subvenciona el Consell Comarcal de l’Urgell.

Va iniciar el taller amb un diàleg construint el significat del Bullying. Posteriorment van fer la visualització d’uns vídeos seguits d’una reflexió grupal.

Per acabar, l’ alumnat va treballar per grups per trobar una solució alternativa als casos exposats en els vídeos.

Cliqueu la imatge per veure’n més detalls.