SORTIDA EDUCACIÓ INFANTIL AL CASTELL DE SAIDIA

El passat divendres 27 d’octubre l’alumnat d’educació Infantil va pujar a l’autocar direcció al Castell de Saidia, una granja escola situada al terme d’Almacelles, plena d’oportunitats i noves experiències pels més petits.

Quan vam arribar ens van rebre la Vero i el Marc, els monitors que van passar el dia amb nosaltres.  Vam esmorzar i vam començar el taller del Tipi.  Després vam jugar als diferents parcs que hi ha. Vam dinar i visitar els animalets que tenen allí, també vam pujar i donar un tomet amb el  ruquet. Molt contents, il·lusionats i cansats vam tornar a Anglesola!

Vam passar un gran dia junts!

Cliqueu damunt la imatge per veure les fotografies d’aquest dia.

sortida Saidia