SORTIDA DE L’ALUMNAT DE PRIMÀRIA A LLEIDA

El dimecres 18 d’octubre tot l’alumnat de primària vam anar d’excursió a Lleida.

Vam visitar El Museu de Lleida realitzant diferents activitats adaptades als cicles i en relació al Projecte de les antigues civilitzacions que treballem aquest curs.

Mentre els alumnes de primer cicle realitzàvem una activitat de lectura a la Biblioteca de Lleida sobre el conte de Pinotxo, els alumnes de segon i tercer cicle vam poder fer una visita guiada pels llocs més emblemàtics de la ciutat.

Seguidament vam anar tots cap al Museu de Lleida on vam poder gaudir d’activitats per a totes les edats:

– Els alumnes de primer cicle vam fer l’activitat “Els romans a Ponent”.

– Els alumnes de segon cicle vam poder gaudir de la representació del conte  Sherezade i les mil i una nits (conjunt d’històries d’aventures fantàstiques de diferents orígens.

– Els alumnes de tercer cicle vam realitzar l’activitat de Les tres cultures a la Lleida medieval, per descobrir quines cultures van conviure a Lleida durant l’Edat Mitjana.

En sortir del Museu, ens vam desplaçar tots cap al Parc de la Mitjana, on vam dinar i vam realitzar l’activitat “Descoberta del medi mitjançant el joc”, relacionada amb el projecte que treballem l’últim trimestre sobre els ODS.

Vam passar un dia genial, aprenent i gaudint del joc!

Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos: