SORTIDA AL TEATRE EN ANGLÈS

El passat divendres dia 19 d’abril va tenir lloc, al Teatre Ateneu de Tàrrega,l’obra teatral en anglès Rapopzel, de la companyia Jumping Ducks adreçada a l’alumnat de 6è dels centres educatius de la comarca.

El nostre alumnat va poder gaudir d’aquesta versió actualitzada de la història dels germans Grimm: es tracta la solitud, les xarxes socials, la fama a qualsevol preu i les relacions superficials.

L’activitat està organitzada per l’Àrea d’Educació del Consell Comarcal de l’Urgell junt amb el Servei Educatiu de l’Urgell, i subvencionada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’ Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida.

FOTO AQUÍ