SORTIDA A VERDÚ: CICLE INICIAL I MITJÀ

Els dimecres dia 29 de març, els alumnes de cicle inicial i mitjà vam anar d’excursió a Verdú. Aprofitant que durant el primer trimestre hem treballat les antigues civilitzacions, hem acabat de consolidar els coneixements sobre els poblats ibèrics i la civilització maia.

Els alumnes de cicle inicial vam anar a visitar el jaciment del poblat  ibèric dels Estinclells, on van viure els ilergets i vam poder veure rèpliques de materials i eines que utilitzaven en la seva vida quotidiana. Vam realitzar un taller d’escriptura íbera, un de teixir roba i vam fer tubots.

Mentrestant els alumnes del cicle mitjà vam poder gaudir de l’entorn natural del poble de Verdú amb una visita històrica-medieval de la muralla i el castell de Verdú. També vam realitzar un taller de ceràmica, on l’Enric Orobitg mestre ceramista i la seva parella, la Francina, ens van explicar i ensenyar el seu ofici i vam gaudir d’un taller de fang on vam realitzar unes màscares maies.

Per acabar ens vam trobar tots a la font de Sta. Magdalena on vam dinar i vam poder gaudir d’una bona tarda de joc. Vam passar un dia genial!

Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos: