SETMANA EUROPEA DE L’ESPORT

Del 23 al 30 de setembre ha començat la SETMANA EUROPEA DE L’ESPORT , una iniciativa promoguda per la Comissió Europea que es celebra simultàniament a tota Europa. L’objectiu és promoure i impulsar la pràctica de l’esport i l’activitat física a escala nacional, regional i local, animant la ciutadania a adoptar un estil de vida actiu i més saludable i combatre el sedentarisme.

Des de l’escola hem volgut participar en aquesta iniciativa amb l’activitat “Saltem a corda per la salut”, on els alumnes de Cicle Superior han realitzat de manera simultània 2022 salts.

En el següent enllaç trobareu el document on hi ha registrada de manera oficial la nostra activitat (pàgina 18): ENLLAÇ

I recordeu… #BeActive