SETMANA CULTURAL

El dia 16 de juny vam començar la Setmana Cultural fent una exposició oral dels projectes treballats entre els diferents cicles. Després vam inaugurar la Festa Major amb un “xupinasso”. També vam fer una rua pel poble amb la geganta i els capgrossos i amb l’acompanyament de la “batucada” realitzada pels nens i nenes de 6è. Per acabar vam fer un vermut a la classe i vam ballar una estona.

Dilluns dia 19 vam gaudir de sessions de cinema amb crispetes! Aquest any les pel·lícules estaven relacionades amb el tema de: Igualtat d’oportunitats entre homes i dones.

Les pel·lícules que vam visionar van ser:

EI: Dora l’exploradora

CI: Wall-e

CM: Brave

CS: Las mujeres de verdad tienen curvas

Abans de començar a veure la pel·lícula vam repartir als alumnes uns bols individuals amb crispetes. En acabar de veure-la vam fer conversa i reflexió sobre les pel·lícules que havíem vist, ja que es tractava de cinefòrum.

El dimarts dia 20, tercer dia de Festa Major, vam fer l’entrega de la Recollida Solidària.

A l’escola vam córrer una cursa solidària, on van participar tot l’alumnat, a favor de l’Associació Arrels Sant Ignasi de Lleida.

Quan vam acabar la cursa es va fer entrega de les medalles als/les alumnes guanyadors de cada classe.

El Jordi, un educador social d’aquesta associació, va venir presencialment a l’escola i va conscienciar als nens i nenes de la situació de les persones més desfavorides de la nostra societat, per tal de construir una societat més justa socialment.

Després vam passar a fer l’entrega de diners recollits durant aquests dies per part de tot l’alumnat i professorat a aquesta entitat sense ànim de lucre, que és un referent en l’atenció i acollida de persones sense llar i persones vulnerables de la ciutat de Lleida i en la lluita contra la pobresa. Se’ls va fer entrega de 155 €.

El dia 21 va estar el dia més emotiu de tota la Festa Major perquè es va fer la festa de les orles per l’ alumnat de 6è.

Els infants  de 1r van donar un regal als padrins lectors com agraïment per la seva tasca. Acte seguit  es van donar els premis als guanyadors del 1r Concurs de Cartells Digitals i després vam passar a les orles: els cracs de 6è  van rebre una banda i un diploma i ens van dedicar unes paraules molt boniques que ens van fer plorar a tots i a totes. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa. Us emporteu un trosset del nostre cor.

També li vam fer un petit comiat a l’Ester com a directora per donar-li les gràcies per la feina ben feta i per la seva implicació i dedicació.

Per acabar, tots els alumnes  amb molta il·lusió i esforç, van dur a terme un festival davant de les famílies que va ésser un èxit i on tothom ho va fer superbé. Felicitats!!!!!!!!

I com a colofó final de la nostra festa major i acabament del curs escolar, el dijous 22, els grans de l’escola ens van muntar unes cucanyes molt divertides per diferents llocs de l’escola on, barrejats per cursos, vam passar un matí molt entretingut entre circuits, balls, salts o posant a prova el nostre sentit del tacte endevinant què hi havia dins d’unes capses. A l’hora del pati, l’AFA ens ha portat coca amb xocolata i vam gaudir d’un últim esbarjo tots plegats. Vam acabar el matí fent l’hora dels adéus i acomiadant-nos a les aules entre abraçades, rialles, cants i nervis.

I ara sí, s’acaba el curs 22-23, un any ple d’aprenentatges, creixement i moments pel record. Nosaltres ens acomiadem contents per l’any que hem passat a prop vostre, agraïts per deixar-nos formar part un any més del vostre dia a dia i aprendre de vosaltres en cada cosa que hem viscut. No oblideu de passar un estiu inoblidable i ens veiem al setembre, amb piles noves i disposats i disposades a continuar construint plegats!

BON  ESTIU!!

A continuació teniu les imatges per reviure cada moment d’aquesta darrera setmana de curs!

CLICA AQUÍ!!