REVISIÓ VISUAL A L’ESCOLA PER A L’ALUMNAT DE SEGON

Amb l’objectiu de detectar possibles alteracions en l’aprenentatge relacionats amb la visió, el dia 7 de març s’ha realitzar a l’escola una revisió visual a l’alumnat de segon, gràcies a la col·laboració de Federòptics Roure i Gimnàs de la visió Roure de Mollerussa.

S’ha fet una avaluació individual de l’eficàcia i la percepció visual de cada nen i nena i posteriorment s’entregaran els resultats de cada alumne a la família. La vostra feina ens ha ajudat prendre consciència de la importància d’una bona visió.

-Perquè el 80% de la informació arriba per via visual.

-Perquè 1 de cada 3 fracassos escolars estan associats a algun problema visual.

-Perquè el 15% i el 30% de les dificultats d’aprenentatge estan relacionades amb un problema visual d’eficàcia i/o percepció.

-Perquè hi ha alteracions com la falta d’atenció, que no s’acostumen a relacionar amb la visió i que moltes vegades són conseqüència d’una

disfunció visual.

Moltes gràcies per col·laborar amb la nostra escola i començar a dur a terme cada any aquesta revisió visual per a l’alumnat de segon.