Reunions dels Representants de classe.

Aquest 2020-21, igual que el curs passat, es va escollir delegats i delegades a totes les classes de Primària.
Aquests alumnes tenen, entre altres tasques, les de ser portaveus del grup, assistir a les reunions de delegats i transmetre les informacions de les reunions on participen al grup classe durant les sessions de tutoria.
Avui divendres  els representants de cada curs s’han reunit amb la directora i la cap d’estudis.
Actualment ho fem en dos grups a l’exterior i amb mascareta.
En aquestes reunions es fan propostes, es planteja dubtes i inquietuds de l’alumnat…
És una manera més de fer nens i nenes responsables i compromesos.

Reunió representants de 1r, 2n i 3r. Reunió representants de 4t, 5è i 6è.