PRIMÀRIA: SUPERHEROI MEDIAMBIENTAL

L’alumnat de primària, dins l’àrea de plàstica, hem fet un superheroi mediambiental en relació el projecte que estem treballant aquest curs “FEM UN MÓN MILLOR”.

El reciclatge és un dels valors més importants, per aquest motiu és important també que els alumnes aprenguem a reutilitzar aquelles coses que ens costen molts diners de produir.

Amb aquesta manualitat hem aconseguit donar una segona oportunitat a deixalles que produïm, d’objectes quotidians reciclats, que hauríem llençat a les escombraries.

També hem estimulat la nostra sensibilització envers la protecció del medi ambient. Aquesta reflexió ens ha fet replantejar quins canvis podem fer en la nostra vida diària per reduir la contaminació, que està ofegant la terra i posant en perill la nostra pròpia salut.

Com a bons SUPERHEROIS, busquem solucions a aquest greu problema ambiental!!

CLIQUEU A DAMUNT DE LA IMATGE PER VEURE LES FOTOGRAFIES DELS NOSTRES SUPERHEROIS: