L’HORT I LES PLANTES DE L’ESCOLA

Els alumnes de cicle mitjà us volem ensenyar com tenim cura de l’hort i de les plantes de l’escola.

Els reguem sovint, traiem les males herbes i veiem com cada setmana van creixent les hortalisses i verdures que vam plantar el primer trimestre.

Aquest curs hi hem plantat aromàtiques i hem renovat alguns cartells. També hem posat jardineres a la zona del sorral dels petits.

Aquesta activitat permet millorar i ampliar el nostre contacte amb l’entorn i la natura i alhora ens ajuda a ser responsables i a tenir cura del nostre ecosistema.

Si cliqueu damunt de la imatge veureu una mostra del nostre treball: