FINAL DEL XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest dijous s’ha celebrat al Teatre Municipal de Balaguer la final del certamen de lectura en veu alta de Lleida, Pirineu i Aran. La nostra escola ha tingut una representant en la categoria de grumets vermells (Cicle Mitjà).

Ha estat una gran experiència poder compartir lectures amb la resta de participants. També destacar la intervenció del director dels serveis territorials Alt Pirineu-Aran que ha remarcat la importància de la lectura en el desenvolupament intel·lectual dels nostres infants.

Des de l’escola us encoratgem a llegir amb els vostres fills i filles i inculcar-los l’amor per les lletres i la lectura.