Exposició dels treballs de la Tardor

Hola famílies,

com ja és tradició, a la nostra escola celebrem l’arribada de la tardor amb molta il·lusió.

Cada curs, en arribar aquesta estació treballem les seves característiques: els canvis que observem als paisatges i els colors amb que es vesteixen, els fruits que ens regalen els arbres, els canvis de temps, de vestuari, etc.

A partir d’aquest treball, aprofitem per compartir aquests aprenentatges amb les famílies i des de casa ens arriben unes manualitats molt boniques amb les que poden explicar a l’aula com ha sigut el procés de creació, d’on va sorgir la idea, com van aconseguir els materials, com ho van portar a terme…

A continuació compartim amb vosaltres l’exposició que han creat els alumnes dels diferents nivells de l’escola. Esperem que us agradin tant com a nosaltres, moltes gràcies per la vostra participació!

Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum: