Exposició de treballs de tardor

Arriba la tardor i amb ella els seus fruits: ametlles, castanyes, carbasses…i els seus colors: groc, vermell, marró i taronja…
I també arriba a l’escola, com ja és tradició, una exposició de treballs amb temes i materials d’aquesta època de l’any.

Val a dir que aquests treballs son més que un treball, son una estona amb els pares, una passejada per la natura, una exposició oral a l’aula i un aprenentatge sobre la tardor.

Aquests són els treballs que diferents alumnes de l’escola han creat. Tots  han quedat molt bonics i els nens/es els han portat amb molta il·lusió. Gràcies per participar!!