EXCURSIÓ D’EDUCACIÓ INFANTIL A LA CARRAL DE SOLSONA: LA CASTANYADA

El passat divendres dia 29 d’octubre l’alumnat d’Educació Infantil vam anar d’excursió a la casa de Colònies de La Carral, a Solsona.

Desprès de l’emoció d’haver de pujar a l’autocar, vam emprendre el camí cap a Solsona. Durant el viatge, vam gaudir del paisatge , els colors de la tardor hi eren ben presents.

Quan vam arribar a La Carral, un cop vam haver esmorzat, vam començar la primera activitat. Les monitores ens van ficar un barret de follets i vam haver de caminar pel bosc, buscant diferents pistes per finalment, trobar una “mascota”

Vam tornar a la casa de colònies i allí vam dinar.  Ens vam ficar la roba de castanyers, vam jugar a un parc i al cap d’una estona, va aparèixer una castanyera molt divertida. Vam cantar cançons, ballar, menjar castanyes i els panellets que vam fer uns dies abans a l’escola.

Arribada l’hora, vam tornar a Anglesola on ens esperaven els pares , mares i familiars!

Va ser un dia molt divertit i ple de noves experiències amb els companys i companyes.