ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ VISITEM EL PARC DE TRÀNSIT

El dimecres 19 d’abril, els alumnes de cicle mitjà vam visitar el parc de trànsit de Tàrrega.

Vam comptar amb l’ajuda de dos monitors per poder realitzar diferents activitats sobre seguretat viària. Vam interactuar amb diversos aspectes de la circulació i vam aprendre a interpretar algunes senyals més importants i respectar les normes de trànsit per a vianants i conductors.

Vam recórrer un circuit amb diferents senyals, amb bicicleta, per poder practicar la nostra habilitat i simular la circulació pel poble o ciutat.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt!

Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos: