ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ PLANTEM L’HORT

El dia 17 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam plantar l’hort de l’escola.

Aquest curs, per acabar de millorar-lo, l’Ampa va demanar més palots, que ens va portar l’empresa de productes ecològics ECOMAÜS d’Anglesola. Tot seguit, l’ Ajuntament ens hi va posar la terra. Ara ja en tenim quatre i disposem de més espai per poder fer un hort més gran.

Aprofitem aquesta activitat que té relació amb la matèria de medi ja que estem treballant els paisatges i els ecosistemes. També ens desperta la curiositat científica, treballem la sostenibilitat, la biodiversitat, el cicle de les plantes, la intervenció humana sobre el medi i fomentem el treball cooperatiu.

Tots els alumnes del cicle vam participar en les tasques d’hort. Primer vam agafar les eines per remoure la terra dels palots vells. Seguidament, vam plantar escaroles, enciams, bledes, faves, cebes, alls i també vam sembrar llavor d’espinacs. Finalment vam regar-lo i vam arrencar la tija de la carxofera.

Vam passar una tarda ben distreta i ens va agradar molt participar d’aquesta tasca.

Ara haurem de ser responsables i tenir cura de les plantes fins a l’època de la recol·lecció.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA, l’empresa ECOMAÜS i de la FLORISTERIA SERCRIS per oferir-nos orientació en la distribució del planter.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies: