Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència envers les Dones

Amb motiu del 25 novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència envers les Dones l’escola s’ha adherit al MANIFEST DEL MÓN DE L’ESPORT 25N 2022.

Hem realitzat una lectura del manifest (cliqueu aquí) a tot l’alumnat de Primària i després l’alumnat de cicle superior ha fet un joc esportiu. Des de l’escola i l’àrea d’Educació Física refermem el compromís amb la llibertat i la garantia del dret de les dones a la seguretat, a la integritat física i psicològica, a la salut, a l’educació, a la participació social i política. Per un Esport Segur, amb respecte, dignitat, igualtat, llibertat i joc net. Dins l’àrea de Valors també s’han realitzat diverses activitats.

Si voleu més informació podeu clicar als següent enllaç:

Relació d’entitats adherides al Manifest del món de l’Esport 25N 2022

Per veure les fotografies cliqueu a la imatge.

Per una vida i un #EsportSegur, lliure de violències masclistes!