Contacontes per la igualtat de gènere

El taller de contacontes d’igualtat de gènere celebrat el passat dimecres 8 de març a l’escola va ser una activitat molt interessant i enriquidora per als nens i nenes de segon curs. El taller va girar al voltant del conte clàssic de “La caputxeta vermella”, però presentat de formes diferents per demostrar que podem utilitzar els mateixos personatges en totes les versions però adoptant rols totalment oposats i, així doncs, trencar amb els estereotips de gènere.

A través d’aquesta activitat es va fomentar la reflexió i la discussió sobre el tema, fent que els alumnes esdevinguessin conscients de la necessitat d’una societat més igualitària.

Va ser una oportunitat per aprendre sobre la importància de la igualtat de gènere i la necessitat de desafiar els estereotips de gènere en els contes.

Cliqueu a la imatge per a veure les fotos

LA CAPUTXETA VERMELLA - Sortir amb nens