Comiat als alumnes de 6è de l’Escola.

Aquest  divendres 19 de juny hem fet el comiat i el lliurament  d’orles als nens i nenes de 6è. Ha estat un acte diferent i inusual, però no per això ha deixat de ser molt emotiu,  i ben original. S’ha fet presencial i també de manera telemàtica per alguns alumnes i mestres que no han pogut estar presents al centre.

L’equip docent hem volgut fer un recull fotos del pas d’aquests infants per l’escola i  també  hem elaborat un vídeo amb la  posada de bandes protagonitzat per tots ells i elles i s’han pogut acomiadar de l’escola dient unes boniques paraules.

En l’última part de l’acte ha intervingut tot el claustre de mestres i s’han dirigit al grup amb molts elogis i bons desitjos de cara a la nova etapa que estan a punt d’iniciar.

Un cop més desitjar-los molta sort i molts encerts. Els trobarem a faltar…

Compartim amb tot vosaltres el vídeo que han fet ells i les fotografies de la trobada presencial i telemàtica que hem fet.

Clica a la foto de grup per veure les fotografies del comiat.