Cicle Mitjà anem al teatre Ateneu

Aquest matí hem anat a Tàrrega a veure l’espectacle de “l’Odissea d’Ulisses” juntament amb diferents escoles dels pobles de l’Urgell. Aquesta clàssica obra ens ha explicat com Ulisses volia arribar a Ítaca i en el seu viatge per diferents illes va passant diferents aventures fins que arriba al seu objectiu. Ens han fet veure que l’important és gaudir del camí que et porta cap allà on vols anar.

Hem pogut passar una bona estona jugant mentre esperàvem l’autocar que ens vingués a buscar. Ha estat una estona divertida i entretinguda.

L’alumnat de 4t