Celebrem Sant Jordi a l’Escola.

El divendres 23 d’abril, com cada any, arriba la festa de Sant Jordi i a l’Escola Santa Creu ho vam celebrar.

Durant la setmana vam aprofitar per gaudir de la literatura en tota la seva essència i vam realitzar diverses activitats relacionades amb aquesta diada: lectures, poemes, contes, rimes, rodolins, cançons i també manualitats de dracs i roses que vam anar preparant per aquest gran dia.

La Diada de Sant Jordi la vam celebrar durant el matí, els més petits, fent-nos fotos al photocall de Sant Jordi i la princesa. A la tarda vam sortir al pati a visitar la parada de llibres nous que l’escola va comprar per a la nostra biblioteca. Seguidament, separats per espais, vam poder gaudir d’un bonic espectacle realitzat per l’alumnat de l’escola.

Per altra banda, els alumnes de 6è, que es trobaven confinats a casa seva, també van poder celebrar la Diada mitjançant un Padlet, on tots van anar penjant les seves poesies, dibuixos, fotos o vídeos relacionats amb la diada, tot fent un aperitiu.

Un curs més vam poder gaudir de la nostra Diada fent activitats tots plegats.

Clica a la imatge per accedir a l’article protegit.