CASTANYADA

El divendres dia 28 d’octubre, durant la tarda, vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada. Va ser una festa molt divertida on els més petits de l’escola, i aquells més grans que també van voler, van venir vestits de castanyers i castanyeres.

Al pati de l’escola, ens va visitar una castanyera molt eixerida que ens va saludar i coure moltes castanyes!

Mentrestant, ens vam reunir tot l’alumnat de l’escola al Poliesportiu, i els nens i nenes de sisè, ens van animar a ballar unes danses que prèviament havíem preparat a les classes de Música.

Tot seguit, per grup-classe, vam sortir a menjar les castanyes que la castanyera ens havia cuit  i els panellets que havien preparat l’alumnat d’infantil. Estava tot boníssim!

Després, vam aprofitar per jugar tots junts al pati dels petits.

Fins el proper any, Castanyera!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies: