Ambients a l’escola de petits

AMBIENT DE GRAFOMOTRICITAT

El vostres fills i filles han après a fer onades, primer a sobre de les taules d’experimentació tots junts i després a nivell individual a sobre d’un full DN3.

AMBIENT D’EXPRESSIÓ

Les nenes i els nens s’ho han passat pipa jugant amb les ombres, han descobert que si es posen davant d’una llum poden observar la seva silueta. Hem jugat a endevinar qui hi havia al darrera del paper, només observant la seva silueta, a endevinar de quin personatge s’han disfressat i també a descobrir quin animal estaven imitant. Ens ho hem passat molt bé i hem rigut molt!!!!

AMBIENT DE ROBÒTICA

Els vostres nens i nenes ja s’han iniciat en el món de la robòtica a través dels bee-bots que tenim aquí a l’escola, per treballar el llenguatge computacional.

S’ho han passat d’allò més bé i han començat a esbrinar com funcionen.

AMBIENT SENSORIAL

A l’ambient sensorial els alumnes han treballat el sentit del tacte amb l’escuma d’afaitar i amb sorra del nostre sorral. Han gaudit molt experimentant i creant.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu a la imatge següent.