AMBIENTS A L’ESCOLA DE PETITS PART 1

AMBIENTS PART 1

AMBIENT DE GRAFOMOTRICITAT (MÀ DRETA, MÀ ESQUERRA)
Els vostres fills i filles han dibuixat la mà dreta i la mà esquerra en un paper i després les han pintat; de color verd la dreta i de color grog l’esquerra. També hem fet jocs dinàmics per tal de treballar la seva lateralitat.
Els alumnes de p5  aquestes mans les tenen enganxades a la taula per tal d’anar treballant la lateralitat.

AMBIENT DE GRAFOMOTRICITAT (HORITZONTAL VERTICAL)
En aquest ambient hem pogut descobrir el traç vertical i l’horitzontal amb el propi cos i en paper, s’ho han passat d’allò més bé.

AMBIENT DE GRAFOMOTRICITAT (CERCLES)
En aquest ambient hem treballat el cercle i l’hem estampat en una làmina DIN-A3, aprofitant també per recordar els colors de la tardor.

AMBIENT D’INTEGRACIÓ SENSORIAL (FEM LA PINÇA)
Els alumnes d’infantil han jugat, manipulat i experimentat com es poden agafar amb pinces petits objectes com; taps de plàstic, de suro, també volves de coto i ho anaven traslladant d’un lloc a l’altre.

AMBIENT D’INTEGRACIÓ SENSORIAL (XURROS)
Han passat una estona ben divertida jugant i manipulant els xurros, deixant volar la seva imaginació. Han tingut idees ben originals!

AMBIENT D’EXPRESSIÓ (EL MIM)
En aquest ambient els alumnes s’han expressat a través del cos imitant a diferents personatges del circ, però ens hem centrat amb els mims, ens hem pintat la cara com ells i hem jugat a fer de mims

AMBIENT D’ART (ESTAMPEM AMB PINTURA EL NOSTRE NOM)
Les nenes i els nens d’infantil s’han decorat la seva bossa i han estampat el seu nom. Aquesta bossa ens servirà per portar els àlbums i les notes cap a casa.

AMBIENT CIENTÍFIC (FEM UN VOLCÀ)
Els alumnes d’infantil han descobert que barrejant diferents ingredients, podem simular una erupció d’un volcà, un volcà que han construït entre tots.

AMBIENT D’EXPERIMENTACIÓ (ELEMENTS DE LA TARDOR)
En aquest ambient han pogut gaudir manipulant, creant, jugant i experimentant amb diferents elements de la tardor. S’ho han passat pipa!

AMBIENT D’EXPRESSIÓ (PINTURA NOCTURNA)
Hem descobert que hi ha pintura que en la foscor brilla, gràcies a les llums de llum negra. Les seves cares de sorpresa són autèntiques!

AMBIENT CIENTÍFIC (IMANTS)
En aquest ambient han pogut manipular i experimentar amb els imants i diferents materials descobrint quins materials són magnètics i quins no.

Clicar a les pinces per veure les imatges.