8M Un dia per TOTES

Un any més i donada la importància de la commemoració del dia de la dona, durant la primera setmana de març i a tots els cicles, treballem i reflexionem sobre quin paper té la dona en l’actualitat i com ha estat el seu paper al llarg de la història. A través de contes, vídeos i dinàmiques pretenem sensibilitzar a l’alumnat sobre aquesta realitat.

Aquest any, a l’entrada de l’escola hem muntat una exposició sobre dones que han tingut una rellevància en la història i que, en molts casos, gràcies a elles som on som. Llegint cada biografia hem descobert testimonis de dones valentes, justes i lluitadores per la igualtat.

Per totes les dones importants de la nostra vida, volem un 8M els 365 dies de l’any!