8M DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El dia 8 de Març vam celebrar el dia de la dona a l’escola. Aquest any hem volgut remarcar la figura de les dones properes, les del nostre entorn, dones que no són conegudes o famoses, però no per això menys reconegudes o importants per nosaltres.

A l’Educació Infantil, després del pati, vam explicar el conte “Boniques”, que parlava del que fan les nenes boniques; les nenes boniques ho són totes, les que fan les coses que els hi agraden, les que són valentes, les que lluiten per fer els seus somnis realitat.

A continuació, l’alumnat va dibuixar la dona que per ells és la més important o rellevant. Els resultats van ser molt variats: la mare, l’àvia, la senyoreta, una cosina, una companya de classe…

A l’Educació Primària també ho vam treballar i cada infant va portar un fulletó amb el dibuix o foto de la dona més important i, a sota, van explicar el perquè. El resultat ha estat un mural confegit amb totes les dones que són importants per l’alumnat de la nostra escola, un mural fet des de l’estima per totes aquestes dones que porten al cor i que els omplen de felicitat.

Esperem que us agradi!

Feu clic a les imatges per veure-les més grans.