8M Dia de la Dona

Any rere any l’escola no deixa de banda els dies internacionals, així doncs, la setmana del 8 de març estem treballant la igualtat d’oportunitats entre gèneres proposant activitats de sensibilització i reivindicació a tot l’alumnat. Hem suggerit diferents dinàmiques on se’ls provoca trencar estereotips o erradicar la violència de gènere educant per aconseguir una societat més justa i igualitària. Sabem que hi ha molt camí per recórrer, però plantem llavors que un dia donaran fruit.

Per totes les dones importants de la nostra vida necessitem un 8M els 365 dies de l’any!